00:03
00:02
00:01
00:00
(((((BOOM))))
*****
***** ******
******
DELAM AZ DORIT TEREKID (.......)

 

داني که چرا ز ميوها ســيـب نکوست     نـيـمي رخ عـاشـق است نـيـمي رخ دوست

اين  زرد و سرخي که در او مي بيني     زرديش رخ عاشقست سرخيش رخ دوست

 

از وقتی دانستم میان مردمی, هر کس را میدیدم، سلامش میکردم, یامهدی منتظر آمدنت هستیم.

 

همه چیز و همه کس را دوست بدار ،اما به هیچ چیز و هیچ کس دل مبند

 

در زمانی که وفا

قصه برف به تابستان است

وصداقت گل نایابی است

ودر آیینه چشمان شقایق نیز

عابر ظالم وبی عاطفه غم جاریست

به چه کس باید گفت :

با تو خوشبخترینم

 

قلب من مال تو،فقط مواظب باش از دستت نيفته نه بخاطر اينكه مال توه  به خاطر اينكه تو توشي

 

زمان! به من آموخت که دست دادن معني رفاقت نيست.... بوسيدن قول ماندن نيست..... و عشق
ورزيدن ضمانت تنها نشدن نيست