اس ام اس عاشقانه 26

در نبرد میان روزهای سخت با انسانهای سخت

این انسانهای سخت هستند که می مانند

نه روزهای سخت.


 

در عرض یک دقیقه میشه یکی رو خورد کرد

در عرض   یک ساعت می شه کسی رو دوست داشت

در عرض یک روز میشه عاشق شد

ولی یک عمر طول میکشه تا کسی رو که دوست داری فراموش کنی

 

از شمع سه چیز آموختم:

ایستاده بمیرم

بی صدا بمیرم

به پای دوست بمیرم

 

وقتی متولد می شی،برات اذان می خونن،وقتی می میری،برات نماز می خونن!براستی زندگی چقدر کوتاه است!فاصله یک اذان تا یک نماز!!!

 

خیلی بیکاری! تو مگه کارو زندگی نداری؟! تو مگه درس و مشق نداری؟! تو مگه خواب و خوراک نداری؟! .... که ۲۴ ساعته تو قلبه منی

 

میدونی فرق تو با گل چیه؟ گل دو تا حرف داره ولی تو حرف نداری!

 

بازی بازی پرم دادی جدی جدی پریدم برای تو قفس موند برای من آسمون

اس ام اس جالب

از خدا یه گل خواستم به من یه بقل گل داداز خدا یه درخت خواستم به من یه جنگل داداز خدا یه برکه خواستم به من یه اقیانوس داداز خدا یه دوست خواستم تورو به من داد

 

برای شکستن من یه اخم کافیه ... نیازی به فریادت نیست واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه ... نیازی به قهر نیست برای مردنم حرف رفتنت کافیه ... نیازی به انجامش نیست.

خيال نکن هر کي بگه عاشقته مثل منه قلبارو تا نشکافن تکليفا روشن نميشه اگه کسي رو داري که از من مهربونتره اسمشو وقتي مياري برق از نگاهت ميپره دلتو بهش بده اگه ديدي عاشقتره ولي خسته که شدي بيا دلم منتظره (sms4u)


می دونی طبق آخرین آمار کم جمعیت ترین جای دنیا کجاست؟؟.....نمی دونی؟.....قلب منه چون تنها تو توشی

اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون اینها مهمون زود گذرندبراش آسمون باش تا همیشه بالای سرش باشی..

 

پيش چشم کساني که پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر خواهي شد

ازم پرسيد اگه تو اين دنيا قرار بود جاي چيزي باشي چی میشدی؟
گفتم : دوست داشتم جاي اشكات باشم تو چشمات متولد شم رو پلكات جون بگيرم روصورتت جاري شم رو لبات بميرم !

 

اس ام اس عاشقانه 24

00:03
00:02
00:01
00:00
(((((BOOM))))
*****
***** ******
******
DELAM AZ DORIT TEREKID (.......)

 

داني که چرا ز ميوها ســيـب نکوست     نـيـمي رخ عـاشـق است نـيـمي رخ دوست

اين  زرد و سرخي که در او مي بيني     زرديش رخ عاشقست سرخيش رخ دوست

 

از وقتی دانستم میان مردمی, هر کس را میدیدم، سلامش میکردم, یامهدی منتظر آمدنت هستیم.

 

همه چیز و همه کس را دوست بدار ،اما به هیچ چیز و هیچ کس دل مبند

 

در زمانی که وفا

قصه برف به تابستان است

وصداقت گل نایابی است

ودر آیینه چشمان شقایق نیز

عابر ظالم وبی عاطفه غم جاریست

به چه کس باید گفت :

با تو خوشبخترینم

 

قلب من مال تو،فقط مواظب باش از دستت نيفته نه بخاطر اينكه مال توه  به خاطر اينكه تو توشي

 

زمان! به من آموخت که دست دادن معني رفاقت نيست.... بوسيدن قول ماندن نيست..... و عشق
ورزيدن ضمانت تنها نشدن نيست

اس ام اس آقا امام زمان (عج)

اس ام اس نیمه شعبان - نیمه شعبان مبارک باد...

چه جمعه‌ها که يک به يک غروب شد نيامدي

چه بغض‌ها که در گلو رسوب شد نيامدي

خليل آتشين سخن؛ تبر به دوش بت شکن

خداي ما دوباره سنگ و چوب شد نيامدي

تمام طول هفته را به انتظار جمعه‌ام

دوباره صبح، ظهر، نه غروب شد نيامدي 


وعده‏ ديدار نزديک است ‏ياران مژده باد

روز وصلش مي‏رسد، ايام هجران مي‏رود


دامن پر از ستاره كنم شب ز اشك چشم

چون بنگرم به ماه و كنم ياد روي تو


محض يار مهربان آن مونس و آرام جان

ناله از دل سر دهم وز هجر او اشکم روان


كوري اگر ز عيسي چشمش بشد سلامت

بر جمله درد عالم مهدي بود شفايي


اي منتظر، غمگين مباش قدري تحمل بيشتر

گردي به پا شد از افق گويا سواري مي‌رسد


آقا!

قنوت سبز نمازم به التماس در آمد

چه مي‌شود که مرا خيري از دعاي تو باشد


بخوان دعاي فرج را به ياد خيمه سبز

که آخرين گل سرخ از همه خبر دارد


ما معتقديم که عشق سر خواهد زد

بر پشت ستم کسي تير خواهد زد


مهدي جان!

سئوالي ساده دارم از حضورت

من آيا زنده‌ام وقت ظهورت 

اگر که آمدي من رفته بودم

اسير سال و ماه و هفته بودم 

دعايم کن دوباره جان بگيرم

بيايم در رکاب تو بميرم


بر چهره پر ز نور مهدي صلوات

بر جان و دل صبور مهدي صلوات

تا امر فرج شود مهيا بفرست

بهر فرج و ظهور مهدي صلوات


آقا بيا به خاطر باران ظهور کن

ما را از اين هواي سراسيمه دور کن

وقتي براي بدرقه عشق مي‌روي

از کوچه‌هاي خسته ما هم عبور کن


سر راهت در انتظارم

برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت اي گل زهرا

به خدا حاجتي ندارم


سوگند به هر چهارده آيه نور                                                        سوگند به زخم‌هاي سرشار غرور


آخر شب سرد ما سحر مي‌گردد                                                   مهدي به ميان شيعه برمي‌گردد


هنوزم انتظارم انتظار است                                                         هنوزم دل به سينه بي قرار است  

 هنوزم خواب مي‌بينم به شبها                                                     همان مردي که بر اسبي سوار است   

 همان مردي که آيد جمعه روزي                                                   و اين پايان خوب انتظار است


اگر از منتظرانت بودم                                                                 چون ديده نرگس نگرانت بودم

با اين همه رو سياهي  و سنگدلي                                              اي کاش که از همسفرانت بودم


سلام اي انتظــار انتظـــارم                                                      سلام اي رهبر و اي يادگارم

سلامم بر تو اي فرزند زهرا                                                       سلامم بر تو اي نـــاجي دنيا


اين ديده نيست قابل ديدار روي تو                                             چشمي دگر بده تا تماشا کنم تو را


امشب ز كَرَم حق گُهرى داد به نرجس

وز برج ولايت قمرى داد به نرجس

خوش باش كه حق بال و پرى داد به نرجس                               برخيز كه زيبا پسرى داد به نرجس


بر منتظرين مژده بده منتظر آمد

از مهد بقا مهدى ثانى عشر آمد


سپيده خواهد آمد                                                                 ياس نرگس خواهد آمد              

گر تکاني بدهيم بر دلمان                                                         مهدي صاحب زمان، خواهد آمد


كاش مي‌شد واژه‌ها را شست و انتظار را تفسير کرد ولي افسوس ...

آقا جان! حيف نيست ماه شب چهارده پشت ابرهاي تيره و پاره پاره پنهان بماند؟ حيف نيست ديده را شوق وصال باشد ولي فروغ ديده نباشد؟!

به اميد روزي که متن تمام پيامك‌ها يک جمله باشد و آن: مهدي آمد.

 پیامک نیمه شعبان - پیامک تبریک نیمه شعبان


کجايى اى هميشه پيدا از پس ابرهاى غيبت؟

 پیامک نیمه شعبان - پیامک تبریک نیمه شعبان


- مهدي جان!

به روسياهي‌مان نگاه نکن و به دستهايمان که خالي و گنهکارند، قلبمان را ببين که هر روز، صبح و شام تو را مي‌خوانند.

تو خواهى آمد و ياس‏ها و نيلوفرهاى «سركش‏» را به دعوت خواهى خواند و حضور تو تسلاى دل ياس‏هاى كبود خواهد بود.

مهدي جان بيا و دنياى دل را به بوى خوش فطرت پر كن. دل‏هايى كه همواره در سرزمين نيمه شب تو را مى‏خوانند و به عشق تو در آسمان مكاشفه پرواز مى‏كنند.


در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار


به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگر لحضه آمدنت را بدانیم ...


ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد



یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد ...

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن

خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم نه؛ ولی

برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام

دوباره صبح؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی


چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی ..... چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی ..... خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن ..... خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی ...... برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی ..... برای عده ای چه خوب شد نیامدی ...... تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام ..... دوباره صبح ؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی


سر راهت در انتظارم ..... برده هجرت صبر و قرارم ...... جز ظهورت ای گل زهرا ..... به خدا حاجتی ندارم
کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟


سوسوی ستارگان آسمان در التهاب انتظار فرج توست
پس بیا و آسمان و زمین را گلستان کن که این خانه ، خانه توست



دیرگاهیست در درونم غوغایی برپاست...
به گمانم که کسی می آید!
شاید تو باشی،
ای موعود!

اس ام اس عاشقانه 21

برای من که دلم چون غروب پاییز است،صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است
 

* * * * * * *


کسی که چند آرزوی درهم ورهم دارد به هیچ کدام از آنها نمی رسد مگر آنکه با ارزشترین آنها را انتخاب کند و آن را هدف نهایی خویش سازد . . .
 

* * * * * * *


آنقدر رسم وفا مرده که ترسم روزی مجنون گر زنده شود یادی ز لیلی نبرد.
 

* * * * * * *


باخیال توبسربردن اگر هست گناه ، باخبرباش که من غرق گناهم هرشب!

 

* * * * * * *


میدونی اگه یه روز پادشاه بشم بزرگترین آرزوم چیه؟میخوام توبشی تاج سرم
 

* * * * * * *


چه کسی رسیدبه پایت زمحبت وصفایت/به خدازمهربانی به جهان یگانه هستی.
 

* * * * * * *


ازبس که نفس به یاد عشق توزدم یادتوبه جای نفسم می آید.
 

* * * * * * *


من ازاین فاصله ازفاصله هادلگیرم.بی تواینجاچه غریبانه شبی میمیرم.
 

* * * * * * *


الهی مورچه گازت بگیره شب توخواب جیش کنی اگه منو فراموش کنی!
 

* * * * * * *


چون خیالت همه شب مونس ودمساز من است شرم دارم شکایت کنم از تنهایی خویش
 

* * * * * * *


وخداوند اشک را افرید تا سرزمین عشق اتش نگیرد....
 

* * * * * * *


کاش گردنبند سینه ات بودم تابه هنگام دویدنت به ضربان قلبت بوسه مى زدم.
 

* * * * * * *


از شهرداری واحد سد معبرمزاحمتون میشم ببخشید مهربونیتون سدراه دلمون شده
 

* * * * * * *


غمگین و بیقرارم زخمی ترازبهارم وقتی توراندارم نفرین به هرچه دارم
 

* * * * * * *


به اولین قاصدکی که ازشهرقشنگ زندگی توبگذرد پیغام میدهم که هیچ چیزنمیتواند مهرت را ازدلم جدا کندحتی فاصلها

 

* * * * * * *


بوسه تنها تصادفی است که پلیس هیچ دخالتی در آن ندارد و آغوش تنها پارکینگی است که جریمه ندارد . میای تو پارکینگ تصادف کنیم ؟

 

* * * * * * *


عشق خطای فاحش یک فرد در تمایز یک آدم معمولی از بقیه آدم های معمولی است .

 

* * * * * * *


در اتوبان زندگی وقتی تابلوی وجود تو را میبینم ، از سرعتم می کاهم و به درجه بنزین تحملم چشم میدوزم .

 

* * * * * * *


اگر کسی تو را آن طور که میخواهی دوست ندارد ، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد .

 

* * * * * * *


منتظر کسی باش که حتی اگر در ساده ترین لباس بودی حاضر باشد تو را به همه دنیا نشان دهد و بگوید : این دنیای من است

 

* * * * * * *


ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم ، غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم .


 

* * * * * * *


منو با سادگی هات تازگی کن ، خدایی کن یه لحظه بندگی کن ، نزار از دست بره این عشق ساده ، بمیر و با من یک بار زندگی کن .

 

* * * * * * *


اونی که بیشتر عاشقه ، کمتر وفا می بینه ، اونی که کمتر وفا داره ، بیشتر محبت می بینه ، اینه اون دنیایی که همه عاشقشن .

 

* * * * * * *


عشق امانت با ارزشی است که هر کسی تو قلبش می زاره ، برای همینه که هر وقت بخوای عشق رو از کسی پس بگیری ، باید قلبشو بشکونی .
 

* * * * * * *


کاش هرگز در محبت شک نبود ، تک سوار مهربانی تک نبود ، کاش بر لوحی که بر جان دل است ، واژه تلخ خیانت حک نبود .
 

* * * * * * *



اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی ؟
 

* * * * * * *


اون کسی رو که دوست داری هر چند وقت یکبار بهش یاد آوری کن ، تا فراموشی نکنه قلب براش می تپه ، و این یک یاد آوریست . (شکسپیر)
 

* * * * * * *

 


اگرچه نازنینان را وفا نیست ، گلستانی چو باغ آشنا نیست ، اگر بر اوج آسمان هم پا گذارم ، دلم یک لحظه از یادت جدا نیست .
 

* * * * * * *


دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ، پس خارج از نوبت دوستت دارم .
 

* * * * * * *


دیرگاهیست که تنها شده ام ، قصه ی غربت صحرا شده ام ، من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ، کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام .

 

* * * * * * *

 

دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ، از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند ، از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره !

اس ام اس عاشقانه 19

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی... سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی 

* * * * * * *

یادمان باشد عشق متعلق به لحظه هاست و نفرین برای همه ی عمر! ! !

* * * * * * *

هرگاه در وادی زندگی از غروب غم های بی عاطفه خسته شدی به یاد من باش که دلم به یاد توست

* * * * * * *

ای که مدتهاست بامن نیستی ، 
من همانم ، که با من زیستی، 
رنجهایم را شنیدی باز هم ، 
عاقبت گفتی ، غریبه کیستی ....؟!

* * * * * * *

نگاهم کن که من محتاج آن چشمان دلتنگم
بگو با من دوباره راز مستی را
که من بی تو به یک دنیا شقایق دل نمی بندم

* * * * * * *

بگم سلام دل میگیره 
بگم علیک دل میمیره
فقط میگم دوست دارم
اینجور دل آروم میگیره . . 

* * * * * * *

هر کس که دلی داشت به دلدار سپرد
این دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز . . .

* * * * * * *

عشق یعنی تا ابد با من بمان
عشق یعنی هم نفس با من بخوان
عشق یعنی با منی دستم بگیر
بی توقع در ره جانم بمیر

* * * * * * *

گوهر خویش را مکن تقدیم هر ناقابلی 
صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی

* * * * * * *

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا 
تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا

* * * * * * *

عده ای مثل قرص جوشانند؛ در لیوان آب که بیاندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سر می روند اما کافی است کمی صبر کنی بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمترند...

* * * * * * *

من چه کنم خیال تو منو رها نمی کنه
اما دلت به وعده هاش یه کم وفا نمی کنه
من ندیدم کسی رو که مثل تو موندگار باشه
آدم خودش رو که تو دل اینجوری جا نمی کنه

* * * * * * *

هرکه را از دست میدهیم بی آنکه بخواهیم پاره ای از وجود ما را میبرد پس سعی کن کمتر از دست بدهی تا وجودت صد تکه نشود

* * * * * * *

تو که از کوچه ی مشتاق دلم می گذری
کوچه بن بست است باید دور بزنی!

* * * * * * *

جارو برقی با اینکه می دونه زباله راه نفسش رو می بنده، باز هم هورتش می کشه
...
...
...
جارو برقیتم آشغال!

* * * * * * *

دوست داشتن همیشه گفتن نیست
بلکه نگاه است و سکوت

* * * * * * *

زندگی کن و لبخند بزن
بخاطر آنهایی که با لبخندت زندگی میکنند

* * * * * * *

سحرگاهان که عرش کبریایی می سراید
نغمه توحید ، تو که آهسته می خوانی
قنوت لحظه هایت را میان
ربنای سبز دستانت ؛ دعایم کن

* * * * * * *

آنروز که همه دنبال چشمان زیبا هستند
تو به دنبال نگاه زیبا باش.

* * * * * * *

گل عشق تو هستم شبنمم باش
دلم دنیای زخمه مرهمم باش
ز درد بی کسی قلبم شکسته
تو شهر بی کسی ها همدمم باش

* * * * * * *

هر وقت تو زندگی رسیدی به جایی که یه در بزرگ با یه قفل گنده داره اصلا نترس!
چون اگه قرار بود باز نشه به جای در، دیوار می ذاشتن.

* * * * * * *

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.

* * * * * * *

ماه من پرده ازآن چهره زیبا بردار / تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد

* * * * * * *

برای دل من، من از تو آن می طلبم
وز گمشده ی خویش نشان می طلبم
سر هر مصرع را بردار و بخوان
هر چه شد من از تو آن می طلبم!

* * * * * * *

گاهی وقتا زندگی تمام حواسشو جمع می کنه تا ببینه تو چی دوست داری تا درست همون ازت بگیره! کاش نفهمه من چقدر دوستت دارم!

* * * * * * *

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم
ما خاک قدوم هر چه زیبا صفتیم
از زشتى کردار دگر خسته شدیم
محتاج دو پیمانه مى معرفتیم

* * * * * * *

گاهی وقتها از نردبان بالا می روی تا دستان خدا را بگیری
غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که تو نیفتی.

* * * * * * *

ز مرگم هیچ نمی ترسم اگر دنیا سرم ریزد، از این ترسم که بعد از من گلم را دیگری بوسد

* * * * * * *

با خود عهد بستم بار دیگر که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم ولی باز تو را دیدم و گفتم بی تو میمیرم

* * * * * * *

اگرهردم نفسهایت به داغستان لبهایم گل تبخال رویاند/من این تبخال شیرین راکه تنهایادگارتوست به دنیایی نمی بخشم


* * * * * * *


دوست داشتن مثل بازی الاکلنگ می مونه. اونی که عاشقتره همیشه خودش رو پایین نگه می داره تا عشقش از بالا بودن لذت ببره!
 

* * * * * * *

مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو، شاه بیتی می شود در دفتر و دیوان عشق.
 

 

* * * * * * *

------<-----<@

-----<----<@

-------<----<@

-----<----<@

این گل های رز شبیه تو هستند. با این تفاوت که میلیونها از اونها وجود داره، ولی از تو تنها یکی.
 

* * * * * * *



هزار شاخه گل تقدیم به آینه شکسته ای که لبخند تو را هزار بار تکرار می کند.
 

* * * * * * *


نمى دونم گنجشک ها که شبیه هم هستند چه جورى همدیگر را می شناسند ونمی دونم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگه منو نمی شناسى!
 

* * * * * * *

هیسسسسسسسسسسسسسسسسسس... دنیا رو ساکت کردم که بگم خیلی دوست دارم
 

* * * * * * *

_. /// ////

<( @ @ )>

.

.

.

.

.

نرو پایین، می دونی چرا؟ آخه دلم برات تنگ شده، می خوام سیر نگاهت کنم!
 

* * * * * * *


گاهی آنقدر غرق آرزو هستی که فراموش می کنی خودت آرزوی کسی هستی
 

* * * * * * *

می دونی بی نمک ترین فرد روی زمین کیه؟

تویی . . . چون عسل که نمک نداره !

 

* * * * * * *

 

بیب بیب بیب بیب بیب بیب بیب بیب بیب بیب

.

.

.

فکر کردی چیه؟ بوق؟

نه بابا اول چیزیه که میخوام بگم:

(بی برو برگرد دوستت دارم)

 

* * * * * * *


خداوندا! دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها

یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان، یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن
 

* * * * * * *

هر گلی پاسخ زمین است به آفتاب...

زمستانی نباش که بلرزانی

تابستانی نباش به بسوزانی

بهاری باش که برویانی
 

* * * * * * *

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست... بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی.

* * * * * * *

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم.

اس ام اس عاشقانه 27

اگه كسي ديونه ات بود، عاشقش باش. اگه عاشقت بود، دوستش داشته باش. اگه دوستت داشت، بهش علاقه نشون بده. اگه بهت علاقه نشون داد فقط يك لبخند بزن.


چنين گفت زردشت: .... عاشق عاشقي باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش ، به مهرباني مهر بورز با آشتي آشتي کن و از جدايي جدا باش ......
 يه نصيحت هيچ وقت تو خيابون نرو ، اگه رفتي سرتو بالا نكن، اگه بالا كردي ، به هيچ كس نگاه نكن ، اگه نگاه كردي نخند ، اگه خنديدي شماره ازش نگير ، اگه گرفتي بهش زنگ نزن ، اگه زدي باهاش حرف نزن ، اگه زدي نگو دوسش داري ، اگه گفتي باهاش قرار نزار ، اگه گذاشتي نرو سر قرار ، اگه رفتي تحويلش نگير ، اگه گرفتي عاشقش نشو ، اگه شدي بهش نگو ، اگه گفتي ....... ميزاره ميره
به عشق گفتم : تا تورو دارم تنها نيستم منو تنها گذاشت و رفت ... به احساس گفتم : تا تورو دارم تنها نيستم منو تنها گذاشت و رفت ... به وفا گفتم:تا تورو دارم تنها نيستم اونم منو تنها گذاشت و رفت ... ولي وقتي به تنهايي گفتم :تا تورو دارم تنها نيستم موندو هم دم و مونسم شد .
 
چقدر سخته گل آرزوهايت را تو باغ ديگه اي ببيني و هزاربار تو خودت بشکني و آرام زير لبت بگي گل من باغچه ي نو مبارک.
بازي روزگار را نمي فهمم! من تو را دوست مي دارم. تو ديگري را..... ديگري مرا..... و همه ما تنهاييم .
اگر كليد قلبي را نداري قفلش نكن ... اگر خداحافظي در راه است سلام نكن ... اگر دستي را گرفتي رهايش نكن ... دفتري که بسته شد ديگه بازش نکن ... قلبي که شکسته شد ديگه نآزش نکن .
 رسم زمونه : تو چشم ميذاري ، من قايم ميشم ......... اما تو يکي ديگه رو پيدا ميکني .
  

عاشقانه

وقتی که بارون میاد هر چندتا قطره بارون که تونستی بگیری همون قدر منو دوست داری ولی هر چندتا که نتونستی بگیری من تو رو دوست دارم

عشق را با تمام وجود فرياد بزن تا به جهانيان ثابت کني : تمام مسيرها به سمت مشترک مورد نظر اشغال نمي باشد!

عشق را با تمام وجود فرياد بزن تا به جهانيان ثابت کني : تمام مسيرها به سمت مشترک مورد نظر اشغال نمي باشد!

خدايا به هر آنکه دوست داري بياموز که عشق از زندگي برتر است و به آنان که دوست تر ميداري بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است (دکتر شریعتی)

دریا باش که اگر کسی سنگی به سویت پرت کرد، سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم شوی

 

موقعي كه مي خواستمت مي ترسيدم نگات كنم،موقعي كه نگات كردم ترسيدم باهات حرف بزنم. موقعي كه باهات حرف زدم ترسيدم نازت كنم،موقعي كه نازت كردم ترسيدم عاشقت بشم حالا كه عاشقت شدم ميترسم از دستت بدم

 

معلم همچو شمعی میسوزد و هوا را آلوده میکند، پس بیایید دست در دست هم دهیم و معلمهایمان را گاز سوز کنیم (مسئول تبصره  ۱+۱۲ )

 

بر گل با اين لطافت ابي از گل ميخورد  ***  غصه ي ديوانه را چون مرد عاقل ميخورد

 

اس ام اس دوست دارم

بين هزاران ديروز و ميليون ها فردا . فقط يه دونه امروزه . پس از دستش نديم و ازش لذت ببريم و با اين اس ام اس به عزيزانمون بگيم دوستشون داريم

من ادعا نمی کنم همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ولی می توانم ادعا کنم که لحظاتی  که به یادشان نیستم نیز دوستشان دارم

يادته يه روز بهم گفتي : هر وقت خواستي گريه کني برو زير بارون که نکنه نامردي اشکاتو ببينه و بهتت بخنده ... گفتم : اگه بارون نبود چي ؟ گفتي : اگه چشماي قشنگ تو بباره آسمونم گريش مي گيره ... گفتم : يه خواهش دارم . وقتي آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار . گفتي : به چشم ... حالا امروز من دارم گريه مي کنم اما آسمون نمي باره ... تو هم اون دور دورا ايستادي و بهم مي خندي

 


هميشه فکر کن تو يه دنياي شيشه اي زندگي ميکني. پس سعي کن به طرفه کسي سنگ پرتاب نکني چون اولين چيزي که ميشکنه دنياي خودته

 

سرچشمه مهر و دوستي يعني مادر.مادر يعني يک همدم از اول تا آخر.مادر يعني دلي به وسعت دريا

 

بر یکی از صفحات تقویم خواهند نوشت: تعطیل روز ظهور امام عصر (عج) امام را دعا کنید

 

اگه كسي ديونه ات بود، عاشقش باش. اگه عاشقت بود، دوستش داشته باش. اگه دوستت داشت، بهش علاقه نشون بده. اگه بهت علاقه نشون داد فقط يك لبخند بزن

 

زندگی مثل یه جاده است ، من و تو مسافراشیم ، قدر لحظه ها رو بدونیم ، ممکنه فردا نباشیم.

 

علم ثابت کرده که شکر در آب حل ميشه. پس هيچوقت زير بارون راه نرو چون شيرين ترين دوستمو از دست مي دم

 

عشق رو دوست دارم چون پاکترین آفریده ی خداست

 

براي هزارمين بار پرسيد: تاحالا شده من دلت رو بشکنم؟ منم براي هزارمين بار به دروغ گفتم: نه. هيچ وقت... تا مبادا دلش بشکنه!

عشق

میدونی فرق عشق با تو چیه؟
اون کلمه است ولی تو معنای اونی.... میدونی فرق تو با زندگی چیه؟
اون اجباری ولی تو دلیل بودنی

ميگي گل رو دوست داري ولي ميچينيش ... ميگي بارون رو دوست داري ولي با چتر ميري زيرش ... ميگي پرنده رو دوست داري ولي تو قفس ميندازيش ... چه جوري ميتونم نترسم وقتي ميگي دوستم داري

در خواب ناز بودم شبي ، ديدم كسي در مي زند ، در را گشودم روي او ، ديدم غم است در مي زند ، اي دوستان بي وفا از غم بياموزيد وفا ، غم با همه بيگانگي هر شب به من سر مي زند !


 

عشق فراموش کردن نيست بلکه بخشيدن است عشق گوش کردن نيست بلکه درك كردن است عشق ديدن نيست بلکه احساس کردن است عشق جا زدن و کنار کشيدن نيست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است

 

من فقط 15 تا دوست دارم 7 تا زمین 7 آسمون 1 دنیا

 

خدا رو دوست دارم چون حرفهای ادمو send to allنمی کنه
خدا رو دوست دارم چون همیشه online است
خدا رو دوست دارم چون هیچ کس رو ignore نمی کنه
خدا رو دوست دارم چون به همه ی آدما اجازه می ده addش کنن

 

اينگونه باش:شاد اما دلسوز...ساده اما زيبا...مصمم اما بي خيال...متواضع اما سربلند...مهربان اما جدي...سبز اما بي ريا...عاشق اما عاقل

 

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببيننت و حسوديشون بشه که ..... ماهشون مال منه

 

فرشته از سنگ مي پرسد چرا از خدا نمي خواهي كه تورا انسان كند ؟ سنگ ميگه هنوز اونقدر سخت نشده ام كه انسان بشوم!

اس ام اس زیبا

با خيال تو به سر بردن اگر هست گناه        با خبر باش كه من غرق گناهم هر شب

اگه خدا تا لب پرتگاه بردت بدون يا از پشت گرفتتت .. يا همون لحظه پرواز رو يادت مي ده

اگه كسي دوستت داشت لازم نيست بهت بگه دوست دارم . اون با گفتن جمله ي مواظب خودت باش ثابت مي كنه كه دوستت داره ... . مواظب خودت باش

اگر دنياي ما دنياي سنگ است بدان سنگيني سنگ هم قشنگ است اگر دنياي ما دنياي درد است بدان عاشق شدن از بحررنج است اگر عاشق شدن پس يک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است

كوچولو ، موچولو ، لولو ، مولو ، هلو ، نونو ؛ اين پيغام صرفا براي غنچه كردن لبهاي شماست و فاقد هرگونه ارزش قانوني ديگر مي‌باش

ديگران را ببخش نه به اين علت كه آنها لياقت بخشش تو را دارند به اين علت كه تو لياقت آن را داري كه آرامش داشته باشي

عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند اما هرگز تو را سیر نمی کند

کاش می شد عشق را ابراز کرد یا که عشق را با سحر اغاز کرد لحظه به لحظه دم به دم ساعت به ساعت خواهمت گر خوشم یا نا خوشم در هر دو حالت خواهمت

بوسه تنها تصادفيست كه پليس نداره بغل تنها پاركينگيست كه جريمه نداره پس مياي تو پاركينگ تصادف كنيم .

در پارکينگ خاطراتم چشماتو پارک کردم,بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نري

اس ام اس عاشقانه 25

اگرچه میگویند جمعه می آیی      همیشه منتظریم کی می آیی

اگرچه میگویند جمعه می آیی      همیشه منتظرت صبح شام می مانیم 


وقتی نامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی .
وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صداقت حرفات محتاجه .
وقتی دلت خواست از قصه بشکنه به یاد بیار کسی رو که تو قلبت یه کلبه ساخته .

 

خوشبخت ترین
خوش شانس ترین
سعادت مندترین
آدم روی زمین
تو

تو


تو


تو نیستی

اونی هست که تو رو داره (....)

 

همه مي گن : آدم بايد براي رسيدن به عشقش از تمام دنيا بگذره . ولي تو كه دنياي  مني ، چطوري ازت بگذرم ؟!؟

 

هيچ وقت عشق رو  گدايي نکن چون به گدا چيز با ارزشي نميدن.

 

اگه نگي دوستم داري ميرم تو باغچه،اونقدر جيك جيك ميكنم تا پيشي بياد منو بخوره!

 

چه سرنوشت غم انگیزیست که کرم کوچک ابریشم تمام عمر قفس میساخت، ولی به فکر پریدن بود

اس ام اس عاشقانه 23

اگر من شیرین بشم تو فرهاد/ من لیلی بشم تو مجنون/ من نرگس بشم تو سام/ من حوا بشم عمرا تو آدم نمیشی

به تو سپرده بودمش..... به هزار و يک اميد..... و امروز براي هزار و يکمين بار...... دلم را ميبرم ...... تا شکستگي اش را ....گچ بگيرند

می دونی فرق تو با فرغون چیه؟ اون گل می بره تو دل

چهار چيز است که نمي‌توان آن‌ها را بازگرداند... سنگ ... پس از رها کردن! حرف ... پس از گفتن! موقعيت... پس از پايان يافتن! و زمان ... پس از گذشتن

اگه مثل اشک تو چشام باشی، قول میدم واسه موندنت تا آخر عمرم گریه نکنم.


انیشتن درس خوند معروف شد. رازی تحقیق کرد کاشف شد. ابن سینا کوشید دکتر شد.توی الاف فقط بشین SMS بخون.


اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نميکنمٍ اگه زندگی بلد نباشم زندگی نميکم اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطره تو ياد ميگيرم

 

مي دوني چرا وقتي گريه مي كني چشماتو مي بندي ؟ وقتي مي خواي بخندي ، وقتي مي خواي كسي رو بوس كني ، وقتي مي خواي تو رويا بري چشاتو مي بندي ؟

چون قشنگترين چيزاي اين دنيا ديدني نيستن !

 

خدایا دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها یا با قدرت بی کرانت دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن

اس ام اس عاشقانه 22


تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ، تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت ، تا به کی با ضربه های درد باید رام شد ، یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد ، بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار ، خسته از این زندگی با غصه های بی شمار .

************

سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش ، آخه پاییز و زمستونش میشه رنگ بهارش .

************

بودنت یک جور ، نبودنت یک جور ، در این دنیای جور وا جور ، دوست دارم بد جور .

************

دنیا رو خیلی کوچیک می بینم که بخوام بگم یه دنیا دوست دارم !

************

تو به پاکی عقیقی ، مثل دریاها عمیقی ، مثل گریه مرحم زخم ، مثل تنهایی رفیقی .

************

دور بودن از عزیزان مشکل است ، امتحان با وفایی در جدایی حاصل است ، گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق ، دوریت دریا و یادت ساحل است .

************

من اسیر واژه محبتم ، خالی از کینه دل و حسادتم ، عاشق دست های با رفاقتم ، زندگی اینجوری داده عادتم .

************

روزم خوش است چراکه برای تو میخوانم ، شبم خوش است چراکه برای من میخوانی ، روزگارم خوش نیست چراکه با هم نمیخوانیم .

************

خستگی من از رودها نیست ، خستگی من از ماهی هایی است که به زیبایی دریاها نمی اندیشند ، پس ای دوست زیبانگر باش !

************

آنقدر دوستت دارم که خدا داند ، این اسرار فقط باد صبا داند ، نخواهم گل که گل بی اعتبار است ، تمام عمر گل فصل بهار است ، تو را خواهم از گلهای عالم ، که عطر تو همیشه ماندگار است .

************

عشق گلی است که دو باغبان آن را می پرورانند ، عاشق و معشوق .

************

عشق در یک لحظه پدید می آید و دوست داشتن در امتداد زمان ! این اساسی ترین تفاوت بین دوست داشتن و عشق است .

************

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد ، تو نام مرا چه زود بردی از یاد ، من حبه ی قند کوچکی بودم که ، از دست تو در پیاله ی چای افتاد .

************

چه بسیار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمی جای گیرند و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش بوسه می زنند .

************
 

ساقیا امشب نوایت با نوایم ساز نیست ، یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست .

************

راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود .

************

آنکه می گفت ز یک گل نشود فصل بهار ، چه خبر داشت که همچون تو گلی می روید .

************

کسی می تواند در پای عشق بمیرد که پیش از آن زندگی در نگاه وی مرده باشد .

************

بزرگترین متهم تاریخ کسی است که نمی دونه قلبش واسه کی می تپه .

************

عمریست که ویران شده ام ، ساکت و سرد و پریشان شده ام ، تا تو آیی و مرا دریابی ، من اسیر شب طوفان شده ام .

************

همه در دایره ی دوست گرفتار شدند ، بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد ، عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند ، یار از خون دل عشق خبردار نشد ، چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند ، خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد .

************

داستان زندگی من قصه ای است که متن آن وجود توست و پایانش نبود توست .

************

چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد ، چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد ، پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند ، چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد .

************

دلم با عشق تو عاشق شد ، تمام لحظه هایم بهترین شد ، ولی بی مهریت کار دلم ساخت ، دل تنهای من تنهاترین شد .

************

دوست داشتن همیشه گفتن نیست ، گاه سکوت است و گاه انتظار .

************


خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من ، ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت .

************


عشق فرآیندی است که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی ات نزدیکتر شوی ، نه آنچه من می خواهم .

************


شمع سوزان توام اینگونه خاموشم مکن ، از کنارت رفته ام اما فراموشم مکن .

چه کنم تو سلطان جهانی و من درویش خرابات ، تو ارباب وفایی و من نوکر ارباب .

************

گر همسفر عشق شدی مرد خطر باش ، هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش .
 


************

اگر بدانی چقدر سخت است یاد بودنت در عمق وحشت نبودنت ، مرا هرگز اینگونه رها نمی کردی .
ناشناس (۰۹۱۲xxx۸۶۱۷)


************

وقتی کسی به دل نشست ، نشستنش مقدس است ، حتی اگر نبینمش ، همین برای من بس است .
سحر (۰۹۱۷xxx۰۱۱۲)


************

گرچه ما را نکنی یاد ولی ما هستیم ، دل به پیامی که نمیدی بستیم .
محمد (۰۹۱۸xxx۱۵۹۸)
************

اگر همون قدر که ستاره در آسمون هست ماه بود، باز هم آسمون بدون تو سیاه بود!

ناشناس (۸۰۰۲***۰۹۳۶)
************

عشق زائیده ی تنهایی است و تنهایی نیز زائیده ی عشق!
ناشناس (۵۲۳۴***۰۹۱۸)

 

************

کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده.

یه دنیا لبخند برای تو

محمد ناظم (۰۹۱۷xxx۳۷۸۱ )

اس ام اس عاشقانه 28

مهم نيست که قطره باشي يا اقيانوس. مهم اين است که آسمان در تو منعکس شود

«فاصله» ، عشق های معمولی را از بین می برد. اما «فاصله» عشق های بزرگ و همیشگی را شدت می بخشد وزیادتر می کند.

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوارهای که خود ساخته اند. لئون تولستوی

هرگز براي عاشق شدن ، به دنبال بهار و باران و بابونه نباش. گاهي در انتهاي خارهاي يک کاکتوس به غنچه اي ميرسي که ماه را بر لبانت مينشاند

محبتت مثل سکه افتاده توی قلک قلبم که اگه بخواهی درش بیاری باید بشکنیش

ما لحظه ها را ميگذرانديم تا به خوشبختي برسيم افسوس خوشبختي همان لحظه ها بود که ميگذرانديم.

 

رویایی رو ببین که می خوای.جایی برو که دوست داری. چیزی باش که می خوای باشی.چون فقط یه بار به دنیا می آیی . پس آنگونه باش که خود دوست داری.

 

رسم دنیا اینه: تو چشم میذاری من غایم میشم تو میری یکی دیگه رو پیدا میکنی

 
 

دوست دارم يه سنگ بردارم و روي اون بنويسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توي سرت تا بفهمي که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

اس ام اس عاشقانه 20

دل که رنجید از کسی ، خرسند کردن مشکل است ، شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است ، کوه را با آن بزرگی می توان هموار کرد ، حرف ناهموار را هموار کردن مشکل است

 

* * * * * * *


در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام ، تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام .

 

* * * * * * *


دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من ؟ الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من !
 

* * * * * * *



در اتوبان زندگی وقتی تابلوی وجود تو را می بینم ، از سرعتم می کاهم و به درجه بنزین تحملم چشم می دوزم .
 

* * * * * * *



امروز بهترین ساعتم رو شکستم ، چون لحظه های بی تو بودن را به رخم می کشید .

 

* * * * * * *


یه دوست خوب می گفت : آدما مثل کتابن ، تا وقتی تموم نشدن جذابن ، پس سعی کن خودتو جلوی دیگران ورق نزنی تا زود تموم نشی ، چون وقتی تموم بشی میرن سراغ یکی دیگه .

 

* * * * * * *


می دونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت ؟ جایی که می ری مردمی داره که می شکننت ، نکنه غصه بخوری تو تنها نیستی ، تو کوله بارت عشق می ذارم که بگذری ، قلب می ذارم که جا بدی ، اشک می دم که همراهیت کنه ، و مرگ که بدونی بر می گردی پیش خودم .

 

* * * * * * *


جانم از غم تباه شد ای واه ، روزم از عشق شد سیاه سیاه ، سوختم ، سوختم ، دریغ ، دریغ ، مگر ای شیخ عشق بود گناه ؟!

 

* * * * * * *


دز فراسوهای عشق تو را دوست دارم ، در فراسوی پرده و رنگ ، در فراسوی پیکرهایمان ، با من وعده ی دیداری بده .
 

* * * * * * *


همه لرزش دست و دلم از آن بود ، که عشق پناهی گردد ، پروازی ، نه گریزگاهی گردد .

 

* * * * * * *


زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند ، زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ، یکی بدبختی مطلق معنی کرد ، یکی درد درمان ناپذیرش خواند ، و سرانجام یکی رسید و گفت : زندگی به تنهایی ناقص است تا عشق نباشد ، زندگی تفسیر نمی شود .
 

* * * * * * *



نه در رفتن حرکت بود ، نه در ماندن سکون ، شاخه ها را از ریشه جدایی نبود ، و باد سخن چین با برگ ها رازی چنان نگفت که به شاید ، دوشیزه عشق من مادری بیگانه است ، و ستاره پر شتاب بر مداری معیوس جاودانه می گردد .

 

* * * * * * *

نام خفت دهندگان را نمی خواستم و خفت کشندگان را ، می خواستم نام تو را بدانم ، و تنها نامی که می خواستم و ندانستم .
 

* * * * * * *


کسی که باورت داره ، همیشه یک قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره .
 


* * * * * * *


زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه .

اس ام اس عاشقانه

يارانه ي محبت هاتو قطع نکن ،

من زير خط فقر مهربونياتم !

 

اگر از خدمتت دورم ز دل شرمندگي دارم

وليکن از صميم قلب تو را من دوست دارم .

 

زيبايي عشق به سکوت است نه فرياد ،

پس با تمام سکوتم دوستت دارم .

 

زادگاه و تاريخ تولد هيچکس در هيچ نقشه و تقويمي نيست ،

چرا که آدمها هر لحظه در طپش قلب کساني

که دوستشان دارند متولد مي شوند .

 

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض

یک طرف خاطره ها ، یک طرف فاصله ها

در همه آوازها حرف آخر زیباست

آخرین حرف تو چیست تا به آن تکیه کنم

حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست .

 

یه قطره اشک انداختم توی دریا

تا زمانی که پیداش کنی دوستت دارم .

 

گفتمش نقاش را ، نقشی بکش از معرفت

با قلم نقش تو را ، با وسعت دریا کشید .

 

هنرم بود که هرگز نشوم یار کسی

تا که رخسار تو دیدم ، هنرم باطل گشت .

 

فکر نکن توی دنیا تنهایی !

بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی .

 

اگر عشقت مرا باور نمی کرد

دلم عمری به پایت سر نمی کرد

چه می شد عاقبت پروانه ها را

غرور شمع خاکستر نمی کرد .

 

روی هر سینه سری گریه کند وقت وداع

سر من وقت وداع گوشه ی دیوار گریست .