اس ام اس تابستان

تو این گرما بیا دیوونه گردیم /  تو حوض آب یخ وارونه گردیم

که این گرمای سوزان کشت ما را / برای هم بیا هندونه گردیم !

 

سلام خوبی !؟

تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده !

آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه !

پیش ما بیا !

 

در  این هوای گرم کدام گزینه بیشتر می چسبد؟

الف:هندوانه  خنک

ب: استخر آب

ج:یخ در بهشت با طعم آلبالو

د:یک ماچ آبدار از گونه شما

 

به پشه میگن چرا زمستونا پیداتون نیست !؟

میگه:نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه !

 

هوا خیلی گرمه دارم خفه میشم کاش تو اینجا بودی

لااقل دو تا جک واسمون میگفتی یخ میکردیم !

 

سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون !

بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه

کمتر با آفتابه آب بخور !

 

در این تابستان داغ نگاهای سردت کشنده تر از گرماست

و من در آسمان دوستیمان گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک میکنم

 

آری تابستان است فصل محبت من به تو

نگاه گرم من به تو

لذت بخش عرق شرم تو

هدیه تابستان عشق من به تو

 


چو تابستان شد و هنگام کنکور/ هزاران بار رفتم تا لب گور

پشیمان گشته ام از کردۀ خویش/  نبرده علم کار بنده را پیش !

 

اگر در شبی تابستانی صدای کف زدن به گوشتان رسید

صدای بزن و بکوب  و پایکوبی نیست!

آگاه باشید که یکی از ابنای بشر دست خالی

به نبردی تن به تن با پشه و انبوه دژخیمان خونخوار رفته است!

 

تابستونه هوای پشت بام شب پر ستاره / به آدم میدهد عـمر دوبار

او زیباتر از هر سرزمین است /  بهشت دنیوی گویند همین است

اس ام شب بخیر

ای کاش کنارت بودم تا

 زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم و تو آسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد

شبت به خیر عزیزم

.

.

.

باز هم شب شدو  و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار يك شب به خير تا صبح بيدار خواهم ماند اما تو  چشماهاي زيبايت را به روياها بسپار....شب به خير

.

.

.

باز صدا می زنم تو را .... امشب بازم ميسپارمت به اون کسی که تو ديار بی کسی بين همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هديه داده

شب به خیر نازدانه گلم

.

.

.

تو بخواب نازنینم ....

به جان تمام دلواپسی هایم قسم،

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود ،

تو بخواب نازنینم ....شب به خیر

.

.

.

خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی

دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم

خوب بخوابی گلم

خوابای رنگی ببینی

.

.

.

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم

کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم

حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل

چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

.

.

.

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

.

.

.

لالايي كن بخواب قشنگترين يار

منو از خواب غفلت كردي بيدار

لالايي كن بخواب معني عشقم

الهي بموني تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم

.

.

.

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم
که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن
همه فرشته ها روتو می بوسن

.

.

.

‌میخوام  وقتی تو  خوابی کنار تو بشینم

اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم

مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم

ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم

.

.

.

....وقتی تو خوابی،تو مهتاب.....همه چی با من ،غریبه

....خواب تو یه سقف کوتاه...پشت اون نوری غریبه

..... خواب تو،خواب یه گندم....توی سرزمین عشقه

......خواب یه قصهء خوب....کفشای غمگین عشقه

.... خواب تو خواب گل یاس...خواب یه حسِ ِ نجیبه

.

.

.

عزيزم خواب و بيدارت قشنگه
شب من بي تو و بي آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم
منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم

.

.

.

خوابای رنگی بیبینی

 خواب دلتنگی نبینی

 شبت به خیر ای مهربون

خوب بخوابی عزیز جون

.

.

.

امیدوارم امشب که می خوابی

سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها

عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .

شبت بخیر

.

.

.

عزیزم

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من . . .

.

.

.

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو

در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است !

لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !
.

.

.

خورشید خاموش ، ستاره روشن

آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن

همه چیز اماده ست که توی خواب امشب

تو رو توی رویاهام ببینم

بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر . . .
.

.

.

خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”

خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید

تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد

تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم

(خلبان خطوط هوایی “رویا”) !

شب خوش  . . .

.

.

.

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی

ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !

شبت به خیر

.

.

.

شب بخیر ای آخرین امید من / نذار تاریکی تو قلبت بنشینه

چشاتو بروی شهر شب ببند / تا چشای کوچیکت خواب ببینه . . .

لطیفه

غضنفر شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه :

الو ! سوالای فردای بابات رو نداری !؟

.

.

.

غضنفر اینا از قرنها پیش با فناوری نانو آشنا بودند !

نانو خیار ، نانو گوجه ، نانو رب ، نانو هندوانه

نانو خربزه ، نانو ماست ، نانو آبدوغ ، نانو بادمجان !

و همچنان پیشرفت ادامه دارد !

.

.

.

غضنفر هندونه میبره سر قبر باباش برای خیرات ، پارش میکنه میبینه سفیده !

میگه ری.دم تو اون روحت با اون شانست !

.

.

.

حیف نون بعد از دعوا و جر و بحث با خانمش:

اگه بخاطر یارانه ها نبود تا الان میکشتمت !

.

.

.

گ.وزها بادهای رنج دیده ای هستند که پیچ و خم روده را طی کرده اند

و هنگام خروج فریاد آزادی سر میدهند !

.

.

.

آرزوی ریاضی:

عرض سلام+طول عمر +ارتفاع سلامتی

برای مساحت وجود نازنینت !

.

.

.

فقط ایرانی ها هستند که مهمون دعوت می کنن

و بعد از اینکه مهموناشون رفتن میگن :آخِیش !!!

.

.

.

یارو موبایلش رو ویبره بود میبره تعمیر میگه زور میزنه ولی نمیرینه !

.

.

.

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که کسانی که در هنگام ریدن فکر میکنن

در هنگام فکر کردن میرینن !

.

.

.

خخخخخخخخخخخخ چیست؟

تیکاف غضنفر به مدت ۱۰ ثانیه قبل از تف کردن !

.

.

.

امروز در بازار غیر رسمی هر اونس چاغاله ۱۲۱۰ تومان معامله شد !

.

.

.

هیچوقت حرفایی رو که مردم موقع عصبانیت بهت می زنن فراموش نکن

چون حقیقته !!

.

.

.

نویسنده معروفی می گوید:

زن مانند کروات است هم زیبایی به مرد می بخشد و هم گلویش را فشار می دهد!

.

.

.

زن از شوهرش میبرسه از چیه من خوشت میاد

ازصورت زیبا یا هیکل متناسبم؟

شوهره یه نکاهی به سرتاباش میکه:از اعتماد به نفست !

.

.

.

یارو میره پیش رئیس اداره و میگه:

آقای رئیس این اضافه خقوقی که به من دادین،

در برابر این همه فعاالیتی که من می‌کنم و دوازده‌تا بچه‌ای که دارم خیلی کمه!

رئیسه میگه:

آره جانم، در نظر داشته باش که ما اضافه حقوق رو به فعالیت تو اداره می‌دیم

نه فعالیت توی خونه !

اس ام اس عاشقانه جدید

به اندازه قشنگی چشمای ستایش

مردونگی طاهر

گیجی صابر!

تحمل آتی !

حسادت انیس

و پول فردوس میخوامت !

افتاد !؟

.

.

.

کاش دهخدا می دانست

دلتنگی … اشک …. فاصله …. بی وفایی….

تعریفش فقط دو حرف است

“تـــو”

.

.

.

پیش هر تیغی سپر باید گرفت ، پیش تیغ دوست ” سر ” باید گرفت

.

.

.

همدیگر را دور میزنیم تا زودتر به مقصد برسیم

غافل از اینکه زمین گرد است و باز به هم خواهیم رسید . . .

.

.

.

تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد

یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد  . . .

.

.

.

هرچند نمیدانم

خواب هایت را با که شریک میشوی

اما هنوز

شـریک تمام بیخوابی های من تـویی . . .

.

.

.

ما آدم‌ها موجودات عجیبی‌ هستیم  وقتی‌ میگوییم تنهایم بگذار

یعنی‌ ، بیش از همیشه به وجودت احتیاج دارم  . . .

.

.

.

رفیق هر شب و هر روزی دل / غمت تا بوده ، بوده روزی دل

بگردان گوشه ی چشمی و بنگر / چه حالی دارد آتش سوزی دل . . .

.

.

.

من ” آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

“تو ” آنقدر نخواستی که هیچ چیز از “من ” را ندیدی . . .

.

.

.

کاش بودم درختی در میان قلب تو ، تا وجودم ریشه می کرد از محبت های تو . . .

.

.

.

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خانه مان را عوض کنم

یا پستچی را !

تو که هر روز برایم نامه می نویسی ، مگه نه . . . ؟

.

.

.

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟

چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

.

.

.

خیلی سخته غمخوار کسی باشی که خودت بزرگترین غمش هستی . . .

.

.

.

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم  . . .

.

.

.

خدا را دوست بدارید

حداقلش این است که یکی را دوست دارید که روزی به او می رسید . . .

.

.

.

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها  نگویم

تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم .

.

.

.

اعتبار آدمها به حضورشان نیست

به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند . . .

.

.

.

عشق را با فکر تو معنا کنم من / با حضورت قلب خود زیبا کنم من

گرچه آبی در دلم جاری نبوده / دشت دل با بارش مهر تو دریا می کنم من . . .

.

.

.

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم

غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم .

.

.

.

همیشه سکوتم به معنای پیروزی تو نیست

گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی  . . .

.

.

.

به سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه!

به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره!

به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه!

به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه!

.

.

.

درنگی کن در آغوشم که امشب

فروزانست بزم عشق دیرین

نمی خوابیم و می نوشیم تا صبح

ز جام بوسه ها ، بس راز شیرین . . .

.

.

.

برای متعهد بودن مهم نیست یه حلقه فلزی توی دستت باشه

مهم اینه یه حلقه از عشق دور قلبت باشه . . .

اس ام اس شب بخیر انگلیسی

G -o to Bed
O -ff the lights
O -ut of tension
D -reams come
N -ice sleep
I -gnore worries
G -et up earlier
H -ave a nice thought
T -hank the GOD

.

.

.

. ‘ 12 ‘ .
9   !/   ۳
‘ . ۶ . ‘

. ‘ ۱۲ ‘ .
۹   !_   ۳
‘ . ۶ . ‘

. ‘ ۱۲ ‘ .
۹   _!   ۳
‘ . ۶ . ‘
still awake?
Time to sleep, GOOD NITE+SLEEP TIGHT+SWEET DREAMZ!!!

.

.

.


On this night as i lie on my bed,i just cant stop thinking

about u my LOVE.May u have a blessed & a beatiful

Good Night

.

.

.

Close your eyes,
Concentrate your mind &
Pray to god about the things
That you want most.
GOD must fulfill your prayer… Have a nice sleep…

.

.

.

.

(>”*”<)
( – , – ) zzz—
(“>–<”)—Sshh……

its only me putting a blanket on u so that u wont get cold,

have a warm & nice sleep!

GOOD NIGHT

.

.

.

Touch ur heart, close ur eyes, make a wish, say good nite,

sky so wide, stars so bright, off the light, sleep tight

.

.

.

I wish that God would hold u tight.
I hope that angels will keep u in site.
Now just2make sure u feel all rite,
I’m gonna wish u a wonderful Night!

.

.

.

Welcome aboard2 “Sweet Dreams” airline,
All passengers on bed, hug ur pillows
As the flight will be leaving soon 2dream land.
Enjy ur time ;) GOOD’NITE!

.

.

.


No matter the sky is black or blue, no matter there’s stars or moon,

as long as ur heart is true, sweet dreams

will always be with u

Good night

.

.

.

Remember that each time u fall ..
I’ll nvr let u reach the ground..
Trust me..il always be around.

Good Night

.

.

.

Hey u!!!
Yes u…
the cute one…
holding this
phone!
are you asleep?
Juste wanted 2 say
Good Night..!

.

.

.

May be u are busy or tired by the end of the day,

just wana tell you 143, GOOD NIGHT before I sleep

.

.

.

Despite the Old saying “Don’t Take Your Troubless & Worries To Bed”

Most of the People still sleep with their wives!!!

WHAT A CRAZY WORLD, Good Night.

.

.

.

AS a day turns into night, Keeping worries out of site…

No matter how tuf d world may seem, But….

U still deserve the sweetest dream tonight….

Good Night!!!

.

.

.

i wish i would there to hold u tight,instead of saying this loving gud nite.

.

.

.

My day may be hectic. My schedule may be tight.

But I would never let the day end without saying good night.

Sweet dreams

.

.

.

A day is going to end again. It is nice to have a friend like U

making my everyday seems so great. Thank U

my good friend lastly gd nite n sweet dreams

.

.

.

Hi Moon!!!Dim Ur light…Hello Wind!!!Breeze Soft…

Hi Flower!!!Blossom Slowly.Hello Earth!!!Spin Gently….

‘coz My sweet friend is going to sleep….

Good Night….

.

.

.


Night is longer than day for those who DREAM & day is

longer than night for those who make their DREAMS

come true. Wish you Good Night & Sweet Dreams!

.

.

.


Saying gudnite is not just putting an end to a day.

Its a way of saying , I remember u before i go 2 sleep.

Hope u can fel the care that goes with it….

GOOD NIGHT..

.

.

.

Since ur eyes are
looking tired… Let ur
eye lashes hug each
other for few hours.
Happy journey into the
world of dreams..GOOD NIGHT !

.

.

.

As day turns to NIGHT.,.Keep your worries out of SIGHT….

No matter how TOUGH the world may seem…

you still deserve the SWEETEST DREAM …..

GOOD NIGHT.

.

.

.

A late night greeting doesnt only mean good night It has

a silent msg sayin.. ur my last thought at night..

Gdnight

.

.

.


I wish moon always be full & bright !!!U always be cool & right!!!

Whenever u go to switch off the light,Remember that I am wishing u

Good Night……

.

.

.

At this moment 3.7 Millions are sleeping,2.3 Millions are falling in Love,

4.1 Million are eating & only one cute person in the

whole world is reading my SMS….Good Night!!!

.

.

.

() “”" ()
( ‘ ,’ )
”’ Hey u!!!
Yes u…
the cute one…
holding this
phone!
are you asleep?
Juste wanted 2 say
Good Night..!

.

.

.

_/|_
\” /
/ ,\
I sent You a night star 2 brighten up your night…
GOOD NIGHT!!!!!

اس ام اس تبریک نیمه شعبان

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

 

به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگر لحضه آمدنت را بدانیم ...

 

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی............چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن..............خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

برای ما که خسته ایم نه؛ ولی................................برای عده ای چه خوب شد نیامدی

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام.......................دوباره صبح؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی

 

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات      بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست        بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

 

سئوالی ساده دارم از حضورت       من آیا زنده ام وقت ظهورت

 

 اگر که آمدی من رفته بودم           اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم           بیایم در رکاب تو بمیرم

 

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده ام فالی و فریادرسی می آید
نیمه شعبان مبارک

اس ام اس عاشقانه جدید

پین کدتیم رفیق ، سه بار اشتباه بزنی فنا میشیم ، درست بزنی فدات میشیم !
 
.

.

.

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد ، نمی دانم نداشتن ات سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد .
 
.

.

.

دوستم قلبی اگر باشد دعایت می کنم / جان اگر خواهی فدایت می کنم / با تو ام ای گل ، تو تنها نیستی / گوش کن زیبای من ، هر شب صدایت می کنم .
 
.

.

.

غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو / کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو .
 
.

.

.

میان قلب من عشق تو پیداست / لبانت مثل گل خوشرنگ و زیباست / مشو غمگین اگر از هم جداییم / که بی رحمی همیشه کار دنیاست .
 
.

.

.

هرچند نمیدانم خواب هایت را با که شریک میشوی اما هنوز شریک تمام بیخوابی های من تویی .
 
.

.

.

مرا به ذهنت ، نه به دلت بسپار ، من از گم شدن در جاهای شلوغ می ترسم .
 
.

.

.

تو فکر نکن سکوت من ذکر فراموشی توست / بدون که هر لحظه دلم در همه جا به یاد توست .
 
.

.

.

شب ، کاش میشد با تو از عمق وجود ، از ته لحظه ی تنهایی دل ، سخنی گفت به پهنای خیال ، تا که در ظلمت خود ، مرا برداری تا خاطر یار .
 
.

.

.

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد / مرا روزی نباد آن دم که بی یاد تو بنشینم .

اس ام اس و جملات عاشقانه

از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم

.

.

.

زیباترین غروب: غروب عاشقان

زیباترین سنگ: دل یار

زیباترین مایع: اشک

زیباترین ناله: آه

زیباترین دف: قلب تو

زیباترین کلام :دوستت دارم . . .

.

.

.

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم

زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .

.

.

.

این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت،

نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو !

« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس !

« دوستت دارم » را با من بسیار بگو !

فریدون مشیری

.

.

.

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .

.

.

.

گفتی ” دوستت دارم ” حسودی ام شد !

حتی زیبا ترین دروغ سیزده را هم تو گفتی !

.

.

.

نه  نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .

.

.

.

معما ! :

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟

راهنمایی ! :

بالای صفحه اسمش رو نوشته !

.

.

.

اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم

به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

.

.

.

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .


اس ام اس سربازی

بسوزد آنکه سربازی بنا کرد                    تو را از من مرا از تو جدا کرد

گروهبانان مرا بیچاره کردند                    لـباس  شخصی ام را پاره کردند

به خط کردند تراشیدند سرم را                 لباس آش خوری کردند تنم را

.

.

.

از آن روزی که سربازی به پا شد—ستم بر ما نشد بر دخـــتران شد
بسوزد آن که سر بازی به پا کرد—تمام دخـــتران را چشم به راه کرد

.

.

.

هر روز تنگ غروب تو سربازی

صفا داره لب مرز تیر اندازی

تا چهل چراغ پادگان روشن میشه

سر دیگ عدسی غوغا میشه

توی دیگ عدس ، افتاده یک مگس

بخورم ، نخورم گرسنه می مونم

قدر آش ننم رو حالا می دونم

.

.

.

سر پستم رسیدم خوابم آمد — محبت های مادر یادم آمد
نوشتم نامه ای با برگ چایی — کلاغ پر میروم مادر کجایی
نوشتم نامه ای با برگ انگور — جدا گشتم دو سال از خانه ام دور

.

.

.

به صف کردند تراشیدند سرم را
لباس ارتشی کردند تنم را

الهی خیر نبینی سر گروهبان
که امشب کردی تو مرا نگهبان

.

.

.

غضنفر سربازیش تموم میشه، وقتی کارت پایان خدمتشو بهش میدن،
 نگاه میکنه میگه: ای بابا، من که ازینا چهارتا دارم! …

.

.

.

به سربازی روم با کوله پوشتی
به دستم داده اند یک نان خشکی
به خط کردن تراشیدم سرم را
لباس ارتشی کردن تنم را
لباس ارتشی رنگ زمین است
سزای هر جوان آخر همین است

.

.

.

به عضنفر میگن چرا میری سربازی؟ میگه والا فقط به خاطر مرخصی هاش

جملات عاشقانه

 

ثانیه ها ، روزها ، ماهها ، حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند .


با هر نگاه تو تقویم قلبم ورق میخوره ، کاش هرگز به تعطیلی نرسه !

خوب ها هرگز تنها نیستند و مهربانی همسایه ی همیشگی آنهاست و تو خوب ترینی .

فکر کردم تو همدردی ولی نه ! تو هم ، دردی !

 

بی تو دلم نیمه شبی سوی دشت / پر زد و آواره شد و بر نگشت / لذت بیداری شبها تویی / تازه ترین اصل تمنا تویی / چشم تو آغاز پریشانیم / دوری تو علت ویرانیم .

 

هرچی زنگ میزنم به گوشیت یه صدایی میگه : مشترکی که به یادشی تو رو فراموش کرده ! راست میگه ؟

 

در خیال من بمان ، اما خودت برو ، آنکه در رویای من است مرا دوست دارد ، نه تو !

 

در سایه ی دلشکستگی پیر شدم / غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم / تا آمدم آشنای قلبت باشم / گفتی که من از غریبه ها سیر شدم

 

تنها بنایی که هرچه بیشتر بلرزه ، محکمتر میشه ، دله !

 

هرآنکه یار خواهد یار بسیار / ولیکن فرق دارد یار با یار / دل من سایه ی لطف تو میخواست / وگرنه سایه ی دیوار بسیار .

اس ام اس عاشقانه

دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت

کِی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم . . .

.

.

.

عجب دوره زمونه ای شده که به خاطر حفظ رفاقتت

باید خیلی از حرفارو توی دلت نگه داری

تا حداقل کسی رو داشته باشی که بهش بگی رفیق

مگه نه رفیق … !؟

.

.

.

این ساحل خسته را تو پیدا کردی

این موج نشسته را تو برپا کردی

من خامُش و خسته خفته بودم ای عشق

مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .

.

.

.

گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم …

یک بار از دیار …

یک بار از یاد…

یک بار از دل …

و یک بار از دست …

.

.

.

فرقـی نمـی کند

بگویم و بدانـی …!

یا …

نگویم و بدانـی..!

فاصله دورت نمی کند …!!!

در خوب ترین جای جهان جا داری …!

جایـی که دست هیچ کسی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم…..!!!

.

.

.

باید ببینمت !

چرا که روی نوار قلبی ام

پیوسته نام تو بود

و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام

تو را تجویز کرده است . . .

.

.

.

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم

تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی

من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم . . .

.

.

.

هنوز هم دلم تنگ می شود

برای محض حرف زدنت

و برای تکیه کلامهایت

که نمی دانستی

فقط کلام تو نبود

من هم به آنها

تکیه داده بودم . . .

.

.

.

اولم خنده، ز بی‌دردی بود

آخرم، گریه ز بی‌درمانی . . .

.

.

.

در سایه دلشکستگی پیر شدم

غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم

تا امدم اشنای قلبت باشم

گفتی که من از غریبه ها سیر شدم . . .

.

.

.

یک سمت تویی و عشق: مرگی ساده

یک سمت جهان به قتل من آماده!

می ترسم! مثل بچّه گنجشکی که

در دست دو بچّه ی شرور افتاده . . .

.

.

.

دیگر نه دلم شوق تماشا دارد

نه پنجره ای به سمت فردا دارد

تنهایی دیگری برو پیدا کن

این غار برای یک نفر جا دارد . . .

.

.

.

صرف فعل “دوست داشتن” بسیار سخت است:

گذشته اش که به هیچ وجه ساده نیست

حالش کاملاً اخباری ست

آینده اش هم شرطی . . .

.

.

.

غربت آن نیست که تنها باشی ، فارغ از فتنه ی فردا باشی

غربت آن است که چون قطره ی آب ، در پی دریا باشی

غربت آن است که مثل من و دل ، در میان همه کس یکه و تنها باشی . . .

.

.

.

گاهی اوقات همینی که هستی را دوست دارم

وگرنه بهتر از این را همه دوست دارند . . .

.

.

.

کسی هست شانه هایش را، به من قرض بدهد

تا یک دل سیر گریه کنم؟

بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی؟؟؟

.

.

.

بعضی ها به ظاهر وقتی اول وارد لیست دوستانت که میشوند

چیزی با خود نمیآورند

ولی وقتی میروند ، همه چیز آدم را با خودشان میبرند . . .

.

.

.

کاش میشد که دلم از عاشقی بو ببرد

یار آمده دل را به شکار چشم آهو ببرد

خسته ز دلم … بگو خریدار کجاست ؟

تا قلب مرا به شرط چاقو ببرد

.

.

.

هر چند که باشی عاشقی دل نگران ،

حس می کنم این را که شبی در باران ،

این بازی ِ « تا ابد کنارت هستم » ،

با سوت قطار می پذیرد پایان

.

.

.

انگشت مزن بر دلِ پر حوصله‎‌ی ما

بگذار که سربسته بماند، گِله‌ی ما . . .

.

.

.

سکوت و خلوت بغض شبانه

چه دلگیر است بی تو حجم خانه

تو رفتی و دلی دارم که هر دم

برای گـــریــــه می گیرد بهانه . . .

.

.

.

ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ فلک

هر که از دیده مان رفت ز خاطر ببریم

یا که چون فصل خزان آمد وگل رفت به خواب

دل به عشق دگری داده ز آنجا برویم

وسعت دیده ما خاک قدمهای تو بود

خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم  . . .

.

.

.

دل‌ من محکمه ایست

که به من می‌گوید:

همه را دوست بدار،

به همه خوبی‌ کن،

و اگر بد دیدی،

دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن

.

.

.

کاش دستی بود و دستم میگرفت

انتقام از نفس پستم میگرفت . . .

.

.

.

امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را

وگـــر نه روز فراق تـــو مردن آســـان بود . . .

.

.

.

دیدار یار غایب،  دانی چه ذوق دارد؟

ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد . . .

.

.

.

بی درد  وا نشد دل غفلت گرفته‌ام

قفلی که زنگ بست، شکستن کلید اوست  . . .

معما

میدونی بچه ی قورباغه و لک لک چی میشه ؟

قلک !!!

.

.

.

می دونین فرق بین زن ورادیو چیه؟

اره هردوشون هرچی دلشون بخواد می گن ولی هیچی نمی خوان بشنوند !

.

.

.

کدام عضو مرد است که هیچ استخوانی ندارد ، پررنگ است ، دوست دارد تلمبه بزند ، و در عشق بازی نقش مهمی دارد؟؟؟؟

اون عضو قلب است ، البته نظر شما هم مهم است…

.

.

.

یه کلاغ تو آسمون تخم میزاره ولی تخمش نمی افته پایین اگه گفتی چرا ؟

عوض اینکه مثل گاو همینجوری بری پایین یکم فکر کن

خوب اسکول شورت پاش بوده

.

.

.

می دونی miscall چیه؟؟

واحد اندازه گیری زعفروونه دیگه مثلا میگن یه miscall زعفرروون!!!

.

.

.

میدونی تفاوت شهرداری با صداوسیما چیه؟!

اولی آشغال جمع میکنه و دومی آشغال پخش میکنه…

.

.

.

فرق باتری با مادر زن در چیست ؟

باتری حداقل یک قطب مثبت دارد اما مادر زن هیچ چیز مثبتی ندارد!!!

.

.

.

مار و زرافه با هم ازدواج می کنن بچه شون می شه قورباغه !!! اگه گفتی چرا ؟

چون بچه دار نمی شدن بچه شونو از پرورشگاه میارن!

.

.

.

پنج دادش یه تاکسی میخرن بعد یک ماه ورشکست میشن میدونین چرا ؟

چون پنج تایی با هم میرفتن مسافر کشی !

.

.

.

میدونین چرا زن ها کمتر فوتبال بازی میکنن ؟

چون کمتر زنی حاضر میشه با ده تا زن دیگه یه جور لباس بپوشه !

لطیفه

اولی: ببخشید با حرف هایم سر شما را درد آوردم.

دومی: نه اختیار دارید، من حواسم جای دیگری بود!

 

به غضنفر میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟

میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم!

 

به یکی می گن با مخابرات جمله بساز!  میگه: مخا برات برقصم!

 

از یارو می پرسن نخست وزیر به انگلیسی چی می شه؟ می گه :First And Under !!!

 

حیف نون پشه بند می خره، تاصبح نمی خوابه پشه ها رو مسخره می کنه!

 

یارو می ره کوفه ضریح مختار را می گیره و می گه دمت گرم عجب فیلمی بازی کردی!

 

یارو چند بار پرتغال را میزد به دیوار بهش میگن: چرا اینجوری میکنی؟ یارو میگه: میخوام خونی بشه!

اس ام اس عاشقانه

سراغ کلبه ي ما را کسي جز غم نمي گيرد ، خوشا روزي که غم هم گم کند ويرانه ي ما را




درد حرف نيست نام ديگر من است ، من چگونه نام خويش را صدا کنم ! اس ام اس

اس ام اس

آمدي جانم به قربانت ولي حالا چرا ؟ / حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟



امروز با غرورت باز م مرا شکستي با ناز وقهر و کينه مهرم زدل گسستي

داني که بي تو هيچم اي ماه بي مروت باشد که بار ديگر قلب مرا شکستي




دلم را شبي در حضورم شکستي نه آينه، حتي غرورم شکستي
ندادي به خلوتگاه عشق راهم پلي بود اگر در عبورم شکستي


و اس ام اس 

گفته بودي، از غرورم، از سکوتم، خسته اي من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام به خاموشي مغرورانه ات
شکستي تو مرا




غرور من که زسختي به کوه ميمانست ، کمر به کشتن خود بست و خاک پاي تو شد
دلم که به همه بيگانه بود و يار نداشت ، چه ديد در تو که اينگونه آشناي تو شد ؟

4u.com

هيچ وقت مغرورنشو ، برگ ها وقتي مي ريزند که فکر مي کنند طلا شده اند

اس ام
دوستي شوخي سرد آدماست ، بازي شيرين گرگم به هواست
واسه کشتن غرورمن و تو ، دوستي توطئه ثانيه هاست


اس ام

کاش غرورم را که در پستوي سادگيم پنهان بود مي يافتي
اما تو اين سادگي را بهانه اي قرار دادي براي در هم شکستن غرورم


فاخرترين لباس ، توليد کارخانه ي کرم است ، کرم ابريشم ما را به غرور چکار . . . ؟



اس شبيه چشمهاي تو پر از گناه مي شوم** ميان ظلمت شب قبله ماه مي شوم
خدا,زمين,گناه,عشق,من وتو,ببين چطور**به خاطر غرور تو زياده خواه مي شوم

اس ام اس عاشقانه

مي خوام به سردي شب هام بخندم / مي خوام به پوچي فردام بخندم / وقتي مي بينمت با ديگروني / تو اوج گريه هام مي خوام بخندم / مي خوام داد برنم تنهاي تنهام / مي خوام وقتي ميگم تنهام بخندم
اس ام اس عاشقانه و اس ام اس  -  Www.smslovely4u.com

اي عزيزم يه چيز ميگم که يادت باشه / قول بده که هميشه به يادم باشي ، باشه ؟
اس ام اس عاشقانه و اس ام اس  -  Www.smslovely4u.com


نهادم بر لبت جان و دل فدا کردم / گر صد جان دگر داشتم فدايت مي کردم

اس ام اس عاشقانه و اس ام اس  -  Www.smslovely4u.com

در سرزمين قلبم خانه اي ساختم که پنجره هايش هيچ گاه از ديدنت خسته نمي شدند ، در اين خانه هميشه خاطراتم را مرور مي کنم ، اگر چه ازت دور شدم ولي حرف هاي گرمت آرامش بخش دل پر از غم من است ، نام تو هميشه در ذهنم و ياد تو هميشه در قلبم جاريست
اس ام اس عاشقانه و اس ام اس  -  Www.smslovely4u.com

يادم باشد و يادت نرود که همه ي ما براي يکبار ايستادن ، هزاران بار افتاده ايم ! اس ام اس
شقانه و اس ام اس  -  Www.smslovely4u.com


چه قدر سخت است منتظر کسي باشي که هيچ وقت فکر آمدن نيست
اشقانه و اس ام اس  -  Www.smslovely4u.com



قشنگ ترين لحظات را کسي به تو ميده که بتونه غمگين ترين لحظات را از تو بگيره
قانه و اس ام اس  -  Www.smslovely4u.com


عاشقي اولش خوبه آخرش سخته / نيست کنارم ، رفته خيلي وقته
س ام اس عاشقانه و اس ام اس 


آيين عشق بازي دنيا عوض شده است / يوسف و زلخا هم عوض شده است / سر همچنان به سجده فرو برده ام ولي / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است

اس ام اس عاشقانه  

دوستی تکرار دوستت دارم نیست ، دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش می داری

***********88

چو قلب شب تاریک تنهایی هایمدوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

* * * * * * * * * 

سرم درد میکند برای دردسر!
و تو میدانی آنقدردوستت دارم
که حتی اگر سرم به سنگ بخورد 
یا سنگ به سرم !!
از این دوستت دارمدست بر نخواهم داشت

* * * * * * * * * 

 

ترا در طبیعت بکر چون یاس
و در افکارم از احساس
در انزوای تنهایی بی حد
ترا در شبانه ی لبخند 
تا صبح دور 
و به اندازه ی یک جرعه خدا 
دوستت می دارم

 

* * * * * * * * * 

به اندازه مهربانی حضور یک کــس که یکتا است دوستت دارم

سخن بزرگان

آزادي متعلق به يک نفر نيست ، مال همه است . اسپنسر

دودمان بي نيا و مرد کهن ، به هزار آيين اهريمني گردانده مي شود . ارد بزرگ

هر کس مرتکب اشتباهي شده ، اکتشافي هم نکرده است . گاليله

پاکدامني و استفامت از تمام پيمانها و سوگند ها محکمتر است . مادام نکر

مرد بزرگ دير وعده مي دهدو زود انجام مي دهد. کنفوسيوس

با ديگران آنگونه رفتار کن که ميخواهي با تو رفتار شود . براون

خردمندان همچون باران بر انديشه هاي تشنه مي بارند و دگرگوني هاي آينده را موجب مي گردند . ارد بزرگ

نياسائيد ، زندگي در گذر است . برويد و دليري کنيد ، پيش از آنکه بميريد ، چيزي نيرومند و متعالي از خود بجاي گذاريد ، تا بر زمان غالب شويد . گوته

کسيکه پشت الاغ باد به غبغب بيندازد ، چون اسب سوار شود پاک ديوانه خواهد شد . ارسطاطاليس

خارهاي کوچک زخم به جان نمي زنند ، بلکه با او مي آميزد براي روزهاي سختر . ارد بزرگ

هيچ چيز در زندگي شيرين تر از اين نيست كه كسي انسان را دوست بدارد. من در زندگاني خود هر وقت فهميده ام كه مورد محبت كسي هستم, مثل اين بوده است كه دست خداوند را بر شانه خويش احساس كرده ام . چارلز مورگان

محبت را به هيچ چيز تشبيه نتوان كرد زيرا كه هيچ چيز دقيق تر و لطيف تر از محبت نيست. سمنون محب

اگر شخصي باعث رنجش شما مي شود، به اين دليل است که خود در اعماق وجود خود رنج مي کشد و رنج او لبريز مي شود. بنابراين او مستحق مجازات نيست بلکه نيازمند کمک است. اين همان پيام او براي شما است. تيک نات هان

اس ام اس عاشقانه  

.از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی ، اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد و برگه ی دوستت دارمرا زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت

* * * * * * * * * 


کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره ، پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم

* * * * * * * * * 



از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم

* * * * * * * * * 



دهانت را می بویند ، مبادا گفته باشی دوستت دارم، دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد ، عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد . (شاملو)

* * * * * * * * * 


آه من هم زنم ، زنی که دلش ، در هوای تو می زند پر و بال ، دوستت دارمای خیال لطیف ، دوستت دارم ای امید محال . (فروغ فرخزاد)

* * * * * * * * * 



زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم

* * * * * * * * * 


نباید یه مو از سرت كم بشه !
حق نداری اخم كنی ، همیشه باید بخندی !
اجازه ناراحت شدن نداری !
باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟
حق مریض شدن نداری !
باشه؟
 چون من دوستت دارم!

اس ام اس عاشقانه  

معما ! :

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟

راهنمایی ! :

بالای صفحه اسمش رو نوشته !

* * * * * * * * * 


برایت مینویسم
دوستت دارم
 نگو که تکراریست
شاید روز رسد که هرگز تکرار نشود

* * * * * * * * * 


برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند ، نازنین... !

چشمانت را قرض می دهی... ؟

* * * * * * * * * 



برای بدست آوردنت نمی جنگم... !

به تکّدی قلبت هم نمی آیم... !

دوستت دارم،

فارغ از داشتنت ....

* * * * * * * * * 




بازدوستت دارمِ من

تو را یک قدم به عقب کشید ...

ولی مهربان

پشتت دیوار است... !!

دیگر جایی برای قدم بعدی نیست

 پس دوستت دارم

چیستان

 آن چیست که یکی است و همیشه با تو است؟ 
2 - عجایب جنگل بی پایه دیدم، عجایب چادر بی سایه دیدم،

بدیدم صنعت پروردگارم، دوتا سوداگر بی مایه دیدم.

3- عجایب صنعتی دیدم در این دشت، درخت پرگلی بی سایه میگشت؟

4- آن چیست که از میان آب می گذرد، ولی خیس نمی شود؟ 
5- آن چیست که نمیتوانید ببینیدش، یا بچشیدش، یا با دستتان لمسش بکنید، ولی برای همه تان لازم است و همه جا هست؟

6 - آن جسم عجب چیست که بر چرخ پدید است

گه پرده ماه است و گهی حاجب شید است؟

7- نه دست دارد، نه پا دارد، از همه جا خبر دارد!

8- آن چیست که تا آسمان نگرید، اشکش روان نمی شود؟ 
9- آن چیست که نه دست دارد و نه پا، در همه جای زمین است و نمی رود به هیچ جا؟ 
10- آن چیست که نه دست دارد، نه پا، نه استخوان دارد، نه گوشت، ولی همیشه راه میرود و و هیچ وقت هم خسته نمی شود؟

11- آن چیست که خودش آب، دُشمنش آب؟ 
12- آن کدام دوبرادرند که در زیر یک کوه زندگی میکنند،و هیچ وقت خانه یکدیگر را نمی بینند؟

13- آن کدام شب تاریک است که در میان روز دیده میشود؟

14- این سر کوه، اَرّه اَرّه آن سر کوه، اَرّه اَرّه میان کوه، گوشت بره!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

پاسخها

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

1- خدا
2- آسمان و خورشید و ماه
3- آسمان پرستاره
4- نور
5- هوا
6- ابر
7- باد
8- باران
9- خاک
10- آب جوی و رود
11- یخ
12- چشمها
13- سیاهی چشم
14- دندانها و زبان
...................................................