۩ ღ .•.عاشقانه ترینم .•. ღ ۩

اگر سلطنت بلد نباشم .سلطنت نميکنم...
اگر زندگي بلد نباشم زندگي نمي کنم ...
اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطر تو ياد ميگيرم![]()
پلکهاي مرطوب مرا باور کن ، اين باران نيست که ميبارد
، صداي خسته ي من است که از چشمانم بيرون ميريزند![]()
نبودی بی تو پنهان گریه کردم
تورا دیدم و تنها گریه کردم
برای اینکه اشکهایم را نبینی
نشستم زیر باران گریه کردم![]()
اگر روزی دلت لبریز غم بود
گذارت بر مزارکهنه ام یود
بگو این بینصیب خفته در خاک
یه روزی عاشق دیوانه ام بود![]()
باید از آرامش گل ها گذشت ، شادمان چون لحظه دیدار شد
بهترین تسکین دل این جمله است ، باید از پیوند تو سرشار شد ![]()
الهی قلب غم آتش بگیرد / سیاهی دق کند ماتم بمیرد
الهی تا رفیق هست و زمان هست / کسی یاد تو را از من نگیرد . .![]()
من گریزانم از این شکل حیات و از این غربت تلخ که به اجبار به پایم بستند
می گریزم از عشق و تو ای نازترین خاطره ها همه جا در پی تو می گردم . . .![]()
عشق یعنی........
عبرت روزگار
شلاق زمانه
قصاص زندگی
ولی افسوس
قصاص زندگی را دید
شلاق زمانه را خورد
ولی عبرت نگرفت ![]()