اس ام اس جالب
خواهم که ببوسمت ای نوشخند صبح ، خواهم که بنوشمت ای چشمه شراب
بیمار خنده توام بیشتر بخند ، خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب .
&&&&&
بهترین سرگرمی من عزیزدلم یاد توست .
امیر احمدی از حسن آباد یاسوکند
&&&&&
کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخند است
یک دنیا لبخند برای تو .
&&&&&
از شرکت فرش مزاحم میشم اجازه میدی دلمو فرش زیر پات کنم ؟
&&&&&
بهترین آرزو را برایت به خدا سپردم ، نگاهت به آسمان باشد ...
&&&&&
زیرسیگاری با اینکه میدونه سیگار دلشو میسوزونه اما بازم اونو تو دلش
جا میده ، زیرسیگاریتم رفیق .
پروین
&&&&&
تقدیم به آنکه دوری اش غمم ، خانه اش قلبم و فراموشی اش مرگم است .
&&&&&
دوست دارم تو را نظاره کنم / زیر پایت پر از ستاره کنم
گر بپرسند نازنینت کیست ؟ دوست دارم به تو اشاره کنم .
&&&&&
لالا لالا نخواب خواب که دوا نیست ، دل دیوونه داشتن که خطا نیست
میگن دست از سرش بردار نمیشه ، آخه عاشق شدن که دست ما نیست .
بیمار خنده توام بیشتر بخند ، خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب .
&&&&&
بهترین سرگرمی من عزیزدلم یاد توست .
امیر احمدی از حسن آباد یاسوکند
&&&&&
کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخند است
یک دنیا لبخند برای تو .
&&&&&
از شرکت فرش مزاحم میشم اجازه میدی دلمو فرش زیر پات کنم ؟
&&&&&
بهترین آرزو را برایت به خدا سپردم ، نگاهت به آسمان باشد ...
&&&&&
زیرسیگاری با اینکه میدونه سیگار دلشو میسوزونه اما بازم اونو تو دلش
جا میده ، زیرسیگاریتم رفیق .
پروین
&&&&&
تقدیم به آنکه دوری اش غمم ، خانه اش قلبم و فراموشی اش مرگم است .
&&&&&
دوست دارم تو را نظاره کنم / زیر پایت پر از ستاره کنم
گر بپرسند نازنینت کیست ؟ دوست دارم به تو اشاره کنم .
&&&&&
لالا لالا نخواب خواب که دوا نیست ، دل دیوونه داشتن که خطا نیست
میگن دست از سرش بردار نمیشه ، آخه عاشق شدن که دست ما نیست .
+ نوشته شده در ۱۳۹۰/۰۶/۲۳ ساعت 20:30 توسط ف مهدویان
|