تو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

از اینکه من دوست دارم حتی یه لحظه شک نکن .

زهرا ب از تهران

 

&&&&&

 

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی با سکوت مرگ دوست دارم .

زهرا ب از تهران

 

&&&&&

 

انگار پای ثانیه ها لنگ می شود وقتی دلی برای دلی تنگ می شود.

احمدی

 

&&&&&

 

گر گشایی قبر من صد سال بعد از مرگ من

 خواهی شنید از قلب من I LOV E YOU محبوب من

الیسا

 

&&&&&

 

تنها کسانی که ما را می رنجانند کسانی هستند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند.

 

&&&&&

 

تشنه می میرم که در این دشت آبی نیست ، نیست

وین همه موج بلورین جز سرابی نیست ، نیست

خنده ی این صورتکها گریه را پنهانگر است

این همه شادی به جز نقش نقابی نیست ، نیست

هرچه می بینم سیاهی در سیاهی ، کوه کوه

در پس این تیرگی ها آفتابی نیست ، نیست

پای سنگین زمان بر سینه من مانده سخت

عقربکها را به پیمودن شتابی نیست ، نیست

مبین . ش

 

&&&&&

 

تن مرد و نامرد هر دو یکیست روزگار ثابت کند که مرد کیست ؟

مبین . ش

 

&&&&&

 

زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست ، امتحان ریشه هاست .

مبین . ش

 

&&&&&

 

روح پدرم شاد که به فرمود به استاد : به فرزندم هیچ نیاموز به جز عشق .

 مبین . ش

 

&&&&&

 

خوشحالم که خوابی عزیزم چون اگه بیدار بودی و می دیدی از دلتنگی تو

خوابم نمی بره حتما تو هم خوابت نمی برد.

 

&&&&&

 

هرشب تا سحر یکسره بیدار توام تو گل سرخ منی من به خدا خار توام.

مهدی