اس ام اس عاشقانه 2
تو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن
از اینکه من دوست دارم حتی یه لحظه شک نکن .
زهرا ب از تهران
&&&&&
از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی با سکوت مرگ دوست دارم .
زهرا ب از تهران
&&&&&
انگار پای ثانیه ها لنگ می شود وقتی دلی برای دلی تنگ می شود.
احمدی
&&&&&
گر گشایی قبر من صد سال بعد از مرگ من
خواهی شنید از قلب من I LOV E YOU محبوب من
الیسا
&&&&&
تنها کسانی که ما را می رنجانند کسانی هستند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند.
&&&&&
تشنه می میرم که در این دشت آبی نیست ، نیست
وین همه موج بلورین جز سرابی نیست ، نیست
خنده ی این صورتکها گریه را پنهانگر است
این همه شادی به جز نقش نقابی نیست ، نیست
هرچه می بینم سیاهی در سیاهی ، کوه کوه
در پس این تیرگی ها آفتابی نیست ، نیست
پای سنگین زمان بر سینه من مانده سخت
عقربکها را به پیمودن شتابی نیست ، نیست
مبین . ش
&&&&&
تن مرد و نامرد هر دو یکیست روزگار ثابت کند که مرد کیست ؟
مبین . ش
&&&&&
زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست ، امتحان ریشه هاست .
مبین . ش
&&&&&
روح پدرم شاد که به فرمود به استاد : به فرزندم هیچ نیاموز به جز عشق .
مبین . ش
&&&&&
خوشحالم که خوابی عزیزم چون اگه بیدار بودی و می دیدی از دلتنگی تو
خوابم نمی بره حتما تو هم خوابت نمی برد.
&&&&&
هرشب تا سحر یکسره بیدار توام تو گل سرخ منی من به خدا خار توام.
مهدی
از اینکه من دوست دارم حتی یه لحظه شک نکن .
زهرا ب از تهران
&&&&&
از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی با سکوت مرگ دوست دارم .
زهرا ب از تهران
&&&&&
انگار پای ثانیه ها لنگ می شود وقتی دلی برای دلی تنگ می شود.
احمدی
&&&&&
گر گشایی قبر من صد سال بعد از مرگ من
خواهی شنید از قلب من I LOV E YOU محبوب من
الیسا
&&&&&
تنها کسانی که ما را می رنجانند کسانی هستند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند.
&&&&&
تشنه می میرم که در این دشت آبی نیست ، نیست
وین همه موج بلورین جز سرابی نیست ، نیست
خنده ی این صورتکها گریه را پنهانگر است
این همه شادی به جز نقش نقابی نیست ، نیست
هرچه می بینم سیاهی در سیاهی ، کوه کوه
در پس این تیرگی ها آفتابی نیست ، نیست
پای سنگین زمان بر سینه من مانده سخت
عقربکها را به پیمودن شتابی نیست ، نیست
مبین . ش
&&&&&
تن مرد و نامرد هر دو یکیست روزگار ثابت کند که مرد کیست ؟
مبین . ش
&&&&&
زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست ، امتحان ریشه هاست .
مبین . ش
&&&&&
روح پدرم شاد که به فرمود به استاد : به فرزندم هیچ نیاموز به جز عشق .
مبین . ش
&&&&&
خوشحالم که خوابی عزیزم چون اگه بیدار بودی و می دیدی از دلتنگی تو
خوابم نمی بره حتما تو هم خوابت نمی برد.
&&&&&
هرشب تا سحر یکسره بیدار توام تو گل سرخ منی من به خدا خار توام.
مهدی
+ نوشته شده در ۱۳۹۰/۰۶/۲۱ ساعت 20:28 توسط ف مهدویان
|