اس ام اس لری لکی و بختیاری
اگر خوی خراوتم اگر هیسی کنارتم اگه نیسی و یادتم.
الهی مو بَمیرِم سیت .الهی قربونِ او تیا کالِت بام.موخیلی تونه دوس دارِم
ترجمه:الهی من برات بمیرم.الهی قربونه چشمای سبزت بشم.من خیلی دوست دارم
دلم سیت باز امشو تنگ تنگه سرم پیک و بساطم لنگ لنگه
خدا دونه، خوتم دونی، خومم ها که هر وقت ته منی دنیا قشنگه
نه میتونم هنات بکم نه خوت میایی نالکم رت سی فلک پس که میایی
مه که بی تو خراوم، تو چطوری؟ مه که سی تو کواوم تو چطوری؟
مه چی دیکی که و دس دختری با غمت ها مه تاوم تو چطوری؟
هم مولا، هم کدخدا، هم خوش سویلی گرز و دس، تفنگ و شو، ستین ایلی
نفس باد صبا سی خوم و خوت خوشی و گشت و صفا سی خوم و خوت
بدی و رنج و عزا سی دشمنت بهترین روز خدا سی خوم و خوت
ده تیر قناسه و سیقه تیات و دنیا نمم تالی د میات
سیل چشم پر د خیال تونه رپ رپ دل سی چش کال تونه
منتظرم بلکه تو سیلم بکی چش امیدم و وصال تونه
هر دمی هر ساعتی سیت بیقرارم کی میای سر بزنی طاقت ندارم
نه موبایلت خط میه نه میزنی زنگ اس ام اس کل کو بیا دل سیت بیه تنگ
ار بها چرخ فلک یاد تونه بور د ویرم سر مونم زیر بالم کز میکنم آروم میمیرم
دونم و داغ حرفیات آخر و کهساز میزنم ایقه متل خش نگو هیسه خومه دار میزنم
چی کموتر پر اشکسه اشکسه بالم ناونم د دیری دوس چطور ننالم
دوسیام سیم عزیزن- بیشتر د جونم ار بهام یادشو نکم لال با زبونم
تموم لرسون زیر و رو کردم همه رفیقون گن و خو کردم
همه یک و یک جا خوشون دارن ولی هیچ کمشو معرفت تون نارن
شرط بو و بی تو، برگم دوار بو سفیدی روژم، رنگ شوار بو
کزکز بنیشم، کزه ی جرگم بو جدایی و تو روژ مرگم بو
شرط بو و بی تو برگم، دوار بو سفیدی روژم، رنگ شوار بو
کزکز بنیشم، کزه ی جرگم بو جدایی و تو روژ مرگم بو
سلام کابرا یار قدیمی رفیق چن ساله فره صمیمی
تعجب نکه شماره منه ولی یه عمره آواره تونه
الآن فکر کی نام مه کیه تقصیرت نیه دنیا هر یسه
ترسم روژی بمرم مردنم بی دنگ بو کفنم کوتاه، قورمیش تنگ بو
هیچ کام رفیقل نانه سر قورم چن نفر غریو جم بونه دورم
رط بو و بی تو برگم، دوار بو سفیدی روژم، رنگ شوار بو
کزکز بنیشم، کزه ی جرگم بو جدایی و تو روژ مرگم بو